.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عملیات بزرگراه گرگان-بجنورد اجرایی می شود

شمال نیوز: سرپرست راه و شهرسازی گلستان گفت: عمليات اجرايي محور گرگان- بجنورد از سمت گرگان آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز، عادل مصدقی ظهر یکشنبه در حاشیه شورای حمل و نقل استان افزود: پیگیری اجرای این طرح از مصوبات شورای حمل و نقل استان است و  تعريض پنج كيلومتر ورودي غربي جنگل گلستان و اولويت قرار دادن استفاده از ظرفيت آزمايشگاه فني مكانيك خاك در پروژه ها از یدیگر مصوبات است.
وی اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد مديران عضو شورا، ‌آخرين وضعيت تعهدات دستگاه مربوطه، پيشنهادات و نيازمنديهاي خود را در قالب گزارشي مكتوب، تهيه و براي دبيرخانه شورا ارسال كنند.
 
سرپرست راه و شهرسازي گلستان از مديران بخش حمل و نقل استان خواست كه براي پيگيري و بررسي پروژه ها در سفر قريب الوقوع هيئت دولت و مقام عالي وزارت راه و شهرسازي آمادگي لازم را داشته باشند.
 
طرح جامع پهنه بندی مخاطرات زلزله
 
سرپرست راه و شهرسازي اعلام كرد: طرح جامع پهنه بندي مخاطرات  زلزله ، در دستور كار كارگروه تخصصي مخاطرات زلزله قرار دارد.
 
مصدقی با اشاره به اينكه تهيه اين طرح هنوز در مرحله برنامه ريزي است ، اظهاراميدواري كرد: با تدوين اين طرح در سال جاري، مي توان ضمن شناسايي مناطق مستعد وقوع زلزله برنامه جامعي  براي كاهش آسيب ها و مخاطرات  زلزله در استان داشت.
 
به گفته وي، با واقع شدن استان گلستان در منطقه ای با زلزله خيزي بالا و زلزله هاي اخير در كشور، بايد هر لحظه  احتمال وقوع اين پديده را  در استان داد و  تدابير لازم براي مقابله با آن انديشيده شود .
 
مصدقي در بخش ديگري از سخنانش به مرور مصوبات اين كارگروه در سال گذشته پرداخت و اضافه كرد: تهيه برنامه براي كاهش خسارات ناشي وقوع زلزله، ضابطه مند كردن ساخت و سازها و توجه به مسايل ساختگاهي در بازنگري طرح هادي و تغيير كاربري روستاي زيارت، تهيه طرح پهنه بندي سيل و زلزله ي شهر گرگان، تهيه بانك اطلاعاتي نشست هاي ايجاد شده در ساختمان هاي استان  و احداث شبكه لرزه نگاري محلي در استان برخي از مهمترين مصوبات اين كارگروه در سال گذشته بوده است. /ف250

/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.